Narrowcasting is het informeren van een specifieke doelgroep op een specifieke locatie met een specifieke uiting. De boodschap wordt afgestemd op de mensen die zich op dat moment op deze locatie bevinden. De waste is hierdoor klein bij narrowcasting.
De meeste narrowcasting wordt tegenwoordig digitaal aangestuurd. De narrowcasting software is zo ontwikkeld dat deze meerdere digitale schermen in een keer in kan stellen op bepaalde content. Denk hierbij aan de digitale borden in- of buiten een winkel met aanbiedingen. Als de prijzen veranderen, kan dit met behulp van de narrowcasting software snel en makkelijk worden aangepast.
Narrowcasting via een LED scherm wordt steeds meer gedaan. Een LED scherm voldoet aan alle vereisten van narrowcasting: je kunt de locatie zelf bepalen, de doelgroep specifiek opzoeken en indien gewenst per dagdeel je boodschap aanpassen zodat deze beter is afgestemd op het moment.
Als je een top 3 moet maken van meest spraakmakende evenementen in Nederland durven wij te zeggen dat de…
December is de maand van Sinterklaas, Kerst en natuurlijk Oud en Nieuw. Bij laatstgenoemde hoort natuurlijk mooi vuurwerk dat…
Je zou kunnen zeggen dat de mensen die jouw winkel, supermarkt, restaurant of tankstation binnenlopen al klant of gast zijn,…
Digitale buitenreclame is niet meer weg te denken uit het Nederlandse straatbeeld. Eigenlijk tref je overal wel een bepaalde manier…
Anno 2022 zijn er tal van mogelijkheden om out of home zichtbaarheid te creëren als merk of bedrijf zijnde.…
“De grootste hits aller tijden!”, schalt het door menig auto in Nederland. De herkenbare hits van Radio 10 Brabant maken…