Merkbeleving is de manier waarop jouw merk beleefd wordt. Elk merk wil blijven hangen bij de doelgroep. Daarvoor zetten merken reclame in zoals televisie commercials, advertenties in kranten, Out Of Home reclame en Digital Out Of Home reclame. Ook vindt er communicatie plaats vanuit het merk. Denk aan mailtjes visitekaartjes en nieuwsbrieven. De lijn die in al deze reclames en andere vormen van communicatie wordt doorgetrokken (visuals, kleur, tekst, toon etc), zal zorgen voor een bepaalde merkbeleving en daarmee herkenbaarheid.
Hoe meer continuïteit er zit in de communicatie van je merk, hoe beter het merk zal blijven hangen.
LED schermen en merkbeleving
Een LED scherm (vast of mobiel) valt op door de grootte van het scherm, de kijkafstand en de beelden die erop getoond worden. Met de juiste boodschap en visuals kun je een mooie merkbeleving creëren. Je kunt de voorbijgangers het gevoel geven dat ze onderdeel zijn van jouw campagne, waardoor de boodschap lang zal blijven hangen.
Ben je benieuwd naar de vele mogelijkheden voor het creëren van een goede merkbeleving? Dan helpen wij je graag verder. Onze kracht ligt bij het inzetten van Outdoor LED schermen.