Categorieën: LEDimpact nieuws

LED schermen op boulevard tijdens Formule 1 Zandvoort

 

Als je een top 3 moet maken van meest spraakmakende evenementen in Nederland durven wij te zeggen dat de Formule 1 in Zandvoort in dit lijstje terecht komt. Dit is waar je zichtbaar wil zijn als merk. Laat het nu net zo zijn dat wij vanuit LEDimpact een 10-tal LED schermen hebben geplaatst op de boulevard van Zandvoort.

Exposure op 6 verschillende LED schermen

LEDimpact was in 2023 present bij de tweede editie van de Formule 1 in Zandvoort. Dat jaar boden wij de mogelijkheid om zichtbaar te zijn op 6 LED schermen welke verspreid stonden op de boulevard van Zandvoort. Daarbij was er uiteraard de mogelijkheid om op elk scherm verschillende content te tonen.

De totale constructie is ongeveer 5 meter hoog met hierop een LED scherm van maar liefst 8m2. Bezoekers lopen letterlijk op een paar meter afstand van alle LED schermen, dus niet kijken was geen optie.

Expansie, LED scherm huren en offline activaties in 2024

Na een aantal ontzettend positieve evaluaties met klanten zijn we intern om tafel gaan zitten om te kijken hoe we de campagne in 2024 nog beter konden gaan inrichten.

Expansie

Omdat de boulevard dusdanig lang is en er flink wat ruimte tussen de LED schermen ‘over’ was, wisten we direct dat we een aantal LED schermen extra wilden gaan plaatsen in 2024. Uiteindelijk zijn dit er 10 geworden, waarbij wederom een 6-tal hiervan fungeerden als ‘gedeelde campagne’.

LED scherm huren

De overige 4 LED schermen hebben wij beschikbaar gesteld voor de volledige verhuur. Dit hield in dat je als bedrijf één scherm volledig kon gebruiken naar wens. Geen limiet in het aantal uitingen dat getoond konden worden en daarbij is de mogelijkheid er om per dag, dagdeel of per uur verschillende content te laten zien. Additioneel kon er een activatie plaatsvinden bij een gehuurd scherm.

Offline activatie bij LED scherm

Buiten de enorme opvalwaarde dat gecreëerd werd door het LED scherm, konden onze ‘verhuur’ klanten een activatie uitvoeren. Zo was Grenade aanwezig met hun Jeep Wrangler en Formule 3 auto waarbij ze bezoekers kennis lieten maken met een stukje protein bar. MASCOT workwear had hun mobiele showroom neergezet om op die manier bezoekers hun producten onder de aandacht te brengen. Uiteraard kon het FORMULE 1 magazine niet missen, deze werden dus ook uitgedeeld aan het vertrekkende publiek.

En goed nieuws, want wij zijn in 2025 weer aanwezig op de boulevard van Zandvoort. Mooier, groter en nog beter! Alvast benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw merk of bedrijf? Wij kijken uit naar een mailtje of telefoontje -> info@ledimpact.nl of 035 303 4280.

Recente berichten

LED scherm huren voor vuurwerkverkoop

  December is de maand van Sinterklaas, Kerst en natuurlijk Oud en Nieuw. Bij laatstgenoemde hoort natuurlijk mooi vuurwerk dat…

18 oktober 2024

Waarom een MidiLED de uitkomst is voor bij jouw ingang

Je zou kunnen zeggen dat de mensen die jouw winkel, supermarkt, restaurant of tankstation binnenlopen al klant of gast zijn,…

15 maart 2024

Waarom tijdelijke LED-schermen interessant zijn voor jouw merk of bedrijf

Digitale buitenreclame is niet meer weg te denken uit het Nederlandse straatbeeld. Eigenlijk tref je overal wel een bepaalde manier…

17 april 2023

PLUS gelooft óók in hyperlokale kracht van LEDimpact

  Anno 2022 zijn er tal van mogelijkheden om out of home zichtbaarheid te creëren als merk of bedrijf zijnde.…

27 oktober 2022

10 schermen voor Radio 10

“De grootste hits aller tijden!”, schalt het door menig auto in Nederland. De herkenbare hits van Radio 10 Brabant maken…

23 juli 2021

samen met ledimpact een succesvolle campagne opzetten?

Het is niet altijd voor iedereen weggelegd om buitenreclame in te zetten, want dat is simpel weg best wel prijzig.…

28 mei 2021