Uw doelgroep bereiken met een gigantische LED scherm op een beurs? Dat is een super goed idee! Een beurs is een plek waar heen veel mensen samen komen, dat hoeven wij u niet te vertellen. Wat nou als we die mensen al bereiken met een LED scherm vóórdat zij de beurs binnenlopen. Op die manier bereikt uw naam of product de klant al en zullen zij met uw naam of product in het hoofd de beurs opgaan.
U staat 1 – 0 voor met het LED scherm op de beurs!
Wij vertellen meer over 3 kansen die een LED scherm biedt wanneer je deze inzet bij een beurs.
Kans 1: LED scherm is het eerste dat de klant ziet voor de ingang
Natuurlijk zijn er altijd merken die al zichtbaar zijn voor de ingang van een beurs. Maar hoe vaak heeft u een LED scherm gezien van 8 m2 bij de ingang? Hoe vaak heeft u een mobiel LED scherm zien rijden in het directe gebied om de beurs heen? Daar trek je direct de aandacht mee van de doelgroep. U wint de prijs voor originaliteit met de inzet van dit out of home communicatiemiddel op de beurs.
Kans 2: LED scherm is het laatste wat de klant ziet bij het weggaan
De beurs loopt op zijn eind en de mensen druppelen naar buiten. Met het LED scherm voor de beurs bereik je de mensen nog een keer. De kracht van herhaling! En de kracht van le(d) st best: de mensen hebben nemen uw boodschap mee de trein of auto in.
Kans 3: Het LED scherm springt in het oog zonder opdringerig te zijn
Vindt u het als beursbezoeker ook vervelend als u continue benaderd en aangesproken wordt? Zo kun je natuurlijk nooit verder lopen. Het ene product is net weggestopt of het volgende product wordt alweer aangeprezen. Ook dan biedt een LED scherm op een beurs uitkomst. Het is namelijk opvallend, springt direct in het oog door de intensiteit (LED verlichting) grootte (8m2) en hoogte (poot van 2,5 m) maar kan (vooralsnog) niet praten of samplen. Een moment van rust dus voor de klant en geen risico om in de irritatie zone van de klant te belanden.
Led’s do this! Vraag hier een offerte aan voor jouw led scherm en versterk je beursdeelname.