En dans in LED het nieuwe jaar in door het huren van een LED scherm. De dagen worden korter, de winter is in aantocht. We stevenen op het einde van het jaar af. De ideale periode om verlichte buitenreclame in te zetten om de doelgroep te bereiken. Het huren van een LED scherm verrast jouw doelgroep met unieke content in LED licht. Massaal bereik, doeltreffend, opvallend. Een LED scherm is een hoog en verlicht podium voor uw merk of product. Laat uw boodschap schijnen tijdens de donkere dagen!
Je wilt dit jaar nog iets ludieks doen om jouw doelgroep aan te spreken, maar je weet niet wat. Wij wel! Zet een LED scherm in en wacht niet te lang. Omdat veel retailers en ondernemers weten dat dit de perfecte periode is voor buitenreclame, is het verstandig niet te lang te wachten met het reserveren van een Out of Home inzet. Denk vast na over een boodschap en onderzoek waar je je doelgroep het beste op kunt zoeken. Als je die twee voor jezelf helder hebt, kijkt LEDimpact graag verder met je naar de mogelijkheden.
Wij zijn uitgeroepen tot nummer één in tijdelijke buitenreclame en kunnen je helpen jouw bedrijf uit te lichten tijdens de feestdagen.
Omdat wij al een tijdje meedraaien, weten we dat het laatste kwartaal van het jaar een aantrekkelijke periode is om extra reclame te maken. Reden genoeg om extra schermen te faciliteren om onze klanten te kunnen voorzien.
Wij zijn van alle LED markten thuis. Op elke locatie, op elk moment. Dus ook in het laatste kwartaal van 2018. Als je een LED scherm bij ons huurt, begeleiden we het proces van A tot Z en van A naar LED. Wij denken mee over de perfecte boodschap, we adviseren jou een strategische locatie en regelen de vergunningen. In deze blog lees je meer over de mogelijkheden die LEDimpact biedt.
Je wilt in 2018 jouw doelgroep aanspreken op een unieke manier. Je bent er ook van overtuigd dat je dit doet met de inzet van een LED scherm. Je twijfelt alleen nog over je content? Graag denken we met jou mee over de perfecte boodschap om de klant te bereiken. Waar abri’s stoppen bij bewegend beeld, gaan wij verder. Een korte commercial, meerder visuals achter elkaar, een sterk beeld met een extra effect om het beeld leven in te blazen. U roept, wij draaien. Graag zetten we wat voorbeelden op een rijtje om je te inspireren voor een eindejaars LED inzet.
Een sfeervolle plek waar je heerlijk een kopje koffie kunt drinken. Daarom huurde McDonald’s 7 LED schermen bij LEDimpact. Goede keuze! Zij kozen ervoor om een sterk beeld te gebruiken (koffie, what else) en dat beeld tot leven te roepen door een deel bewegend te maken. Zo zie je de damp van de koffie afkomen op het LED scherm. Ga dat bakkie maar eens weerstaan!
Soms met vergelijkbare content, soms met iets totaal anders. In Kesteren koos PLUS ervoor om het LED scherm interactief te maken. Tijdens hun campagne werden er codes gecommuniceerd op het scherm die de klant kon gebruiken om in aanmerking te komen voor korting. Elke dagdeel werd er een andere code gecommuniceerd die correspondeerde met een ander product. Zo betrek je de doelgroep er wel bij! Dankzij de flexibele software die wij hanteren is het mogelijk om op afstand het beeld te wijzigen. Dit biedt alle mogelijkheden om de content af te stemmen op het moment van de dag!
De radiozender wilde rijdend shinen op het ADE in Amsterdam. Zo gezegd, zo gedaan. Drie dagen tijdens het event reed het mobiele LED scherm rond door dansend Amsterdam. Met een live verbinding naar de DJ marathon van SLAM! en speakers om muziek te draaien op drukke plekken. De Dam, het Museumplein, het Leidseplein. We were there! Weet je niet voor welke plek je moet kiezen en wil je jouw doelgroep mobiel bereiken? Kies dan voor een mobiel LED scherm zoals SLAM!
VodafoneZiggo toert door Nederland met hun NearNet campagne. Alle bedrijven terreinen in Nederland worden bezocht. Voor de grotere gebieden huren zij een LED scherm om de campagne extra kracht bij te zetten. Doel van het LED scherm: heel veel mensen bereiken met een korte, duidelijke boodschap. VodafoneZiggo koos er daarom voor om 3 krachtige beelden met een korte tekst achter elkaar te laten verschijnen. We moesten er voor deze campagne ook rekening mee houden dat we veel op drukke kruispunten en langs de weg stonden. Een automobilist heeft dan maar even om de boodschap tot zich te nemen. Of het werkte? Yes! De campagne is mede dankzij de LED inzet een groot succes in Nederland. Inspirerend genoeg?
Waarom juist nu de doelgroep bereiken? Hierom!
Meer opvalwaarde
Tijdens de donkere dagen hebben we nog meer opvalwaarde met lichtgevende content. Het mooie van licht (dus ook LED licht) is namelijk dat het opvalt in het donker. Jouw LED podium springt dus nog meer in het oog op een regenachtige maandag of een koude zaterdagavond. Herfst en winter zijn onze vrienden! Als je een LED scherm huurt tijdens de donkere dagen, steel je gegarandeerd de show!
Er wordt meer uitgegeven
Of je nou een supermarkt bent, een kledingmerk, een provider of een restaurant. November en december zijn maanden waarin veel mensen meer geld uitgeven dan de rest van het jaar. Sinterklaas cadeautjes, gezellige etentjes rond de feestdagen, kerstinkopen. Gezelligheid hoeft geen geld te kosten maar doet het stiekem wel. Het perfecte moment om een LED zaadje te planten bij de doelgroep dus.
Bij een eindejaarsinzet, hoort een eindejaarskorting. LEDimpact zorgt elk jaar het laatste kwartaal voor extra middelen om de drukte op te kunnen vangen. We willen onze klanten altijd kunnen bedienen. In elke maand, in elk seizoen. Wij willen ook graag dat deze LED decors gaan draaien voor jouw merk. We want the spotlights! Om deze reden, geeft LEDimpact een eindejaarskorting op een LED scherm inzet t/m 31 december 2018. Neem contact op om te informeren naar de mogelijkheden.
LED’S DO THIS!
Als je een top 3 moet maken van meest spraakmakende evenementen in Nederland durven wij te zeggen dat de…
December is de maand van Sinterklaas, Kerst en natuurlijk Oud en Nieuw. Bij laatstgenoemde hoort natuurlijk mooi vuurwerk dat…
Je zou kunnen zeggen dat de mensen die jouw winkel, supermarkt, restaurant of tankstation binnenlopen al klant of gast zijn,…
Digitale buitenreclame is niet meer weg te denken uit het Nederlandse straatbeeld. Eigenlijk tref je overal wel een bepaalde manier…
Anno 2022 zijn er tal van mogelijkheden om out of home zichtbaarheid te creëren als merk of bedrijf zijnde.…
“De grootste hits aller tijden!”, schalt het door menig auto in Nederland. De herkenbare hits van Radio 10 Brabant maken…