Tussen 4 en 13 oktober stond Mediastad Hilversum op zijn kop tijdens de Dutch Media Week. Workshops over radio maken, de mooiste documentaires, lezingen over journalistiek, ontwikkelingen bij de omroepen: alles wat te maken had met Media kwam voorbij.
LEDimpact was ook van de partij! Met vier grote LED displays op slimme locaties spraken wij passanten en bezoekers aan. We hebben het complete verhaal verteld:
- De aankondiging (promotie)
- Het welkomstbericht
- De programmering van de Dutch Media Week
- De ’tot ziens’ en op naar de volgende
Hierbij was het fijn om de content door de week heen te kunnen aanpassen met de flexibele software van onze LED schermen.
Naast de content van Dutch Media Week konden ook andere partijen zendtijd (om maar even in de media terminologie te blijven…) inkopen. Geen verkeerde keuze voor de meelifters. De locaties waren perfect (we noemen een Kerkbrink, een rotonde Diependaalse laan, een spot bij beeld en Geluid en een spot bij Hotel Gooiland) en de bezoekersaantallen logen er niet om. Met maar liefst 50.000 bezoekers in een week tijd mogen we wel zeggen dat we gezien zijn met onze LED schermen.
Op naar volgend jaar wat ons betreft!